Wednesday, December 31, 2008

Genel Başkan Deniz Baykal yeni yıl nedeniyle bir mesaj yayınladı


-“Yeni bir yıla daha giriyoruz.

-Bu yılın kirlilikten, ırka, dine, dile, mezhebe dayalı hesaplaşmalardan ve savaşlardan uzak bir yıl olmasını diliyorum.

-2009’un yokluktan, yoksulluktan, işsizlikten çaresizlikten daha az söz edilen ve yarınlara umutla bakılabilen bir yıl olması için, milletimizi bir kez daha özgür iradesiyle geleceğini belirlemeye çağırıyorum.

-Çağırıyorum ki, sorumluluk sahipleri de, tutum ve davranışlarıyla bölen değil, birleştiren olmayı öğrensin, ayrıca hesap versin.

-Çağırıyorum ki, Sorumluluk mevkiinde bulunanlar, yakın çevresinin zenginliğiyle göz kamaştırmasın, sadaka peşinde koşanların onurlarının ayaklar altına alındığının da farkına varsın.

-Öte yandan, içerde ve dışarda birilerinin, birliğimizin, bütünlüğümüzün “pususuna yattıkları” Laik Cumhuriyetimize de, “Arkadan çelme takıldığı” görülsün, bilinsin.

-Bilinsin ki, yeni yıllarda ulusumuzun başı dik olsun.

-Bunu saklamak ve Türkiyemize sahip çıkmak için 2009 yılında da kardeşçe yürüyüşümüzü sürdüreceğiz.

-Yeni yılı selamlarken, hepinizi sevgiyle kucaklıyor, vatandaşına “Çek git” diyenlere inat, “Gitmek yok, Ananı da al 2009’da sandık başına gel” diyorum.

-Gel ki, „Ananı da al git“ diyene, haddini bildiresin.

-Sandığa gel ki, vatandaşına „Çek git“ diyebilen sorumsuz zihniyet gitsin.

-Bu duygu ve düşüncelerle, başta Filistinliler olmak üzere, 2009’u gözyaşlarıyla karşılayanların acılarını üzüntülerini yüreğimde hissederek, barış, huzur, sağlık ve mutluluk dileklerimle yeni yılınızı kutluyor, sevgilerimi, saygılarımı sunuyorum“