Wednesday, November 29, 2006

Türk erkekleri beni beğeniyor

Türkan Şoray
* Gençler sizi çok seviyor. Sizce bu sevgi nereden kaynaklanıyor?

İnsanlar beni kendilerinden biri olarak görüyor. Türk erkeklerinin hoşlandığı gibi balık etliyim, kara gözlü ve kara saçlıyım. Akranlarıma ve gençlere çok tanıdık geliyorum. Yaşam tarzımın bozulmaması, üretmeye çaba göstermeye devam etmem ve en önemlisi samimi olmam. Gençler filmlerimi belki sinemalarda izleyemediler ama televizyondan izliyorlar. Annelerinin ve babalarının bana olan hayranlığından da mutlaka aşılanmışlardır. Sanıyorum bu nedenlerden dolayı gençler beni seviyor. Onların ilgisinden ve sevgisinden nasıl mutlu oluyorum bilemezsiniz.

* Dünyanın en çok film çeken kadın oyuncususunuz. Ne var ki bu özelliğiniz fazla gündeme gelmiyor. Bu durumdan rahatsız değil misiniz?

Hayır, hiç değilim. Neden rahatsız olayım? Ayrıca bu konuda kimden ne bekleyebilirim? Çok fazla film çekmiş olmamdan dolayı çok fazla insana ulaştım. Beni sevdiler, saydılar. Hala da seviyorlar ve sayıyorlar. Daha ne isteyebilirim?