Wednesday, November 29, 2006

Kadın kulağıyla aşık olur

Türkan Şoray
Oynadığı filmler ve güzelliğiyle Yeşilçam'da 'aşk'ın sembolü olan Türkan Şoray, 20 yıldır neden kimseyle aşk yaşamadığını açıkladı: Erkekler gözleriyle, kadınlar ise kulaklarıyla aşık olur. Benim kulaklarım aşka kapalı
Yeni bir aşk yaşayamam

Türk Sineması'nın Sultan'ı Türkan Şoray, erkeklerin kendisine yaklaşmaktan korktuğunu söyledi. Başrolünü Uğur Yücel'le paylaştığı son filmi 'Hayatımın Kadınısın' ile bir kez daha 'aşk filmlerinin Yeşilçam'daki sembolü' olduğunu gösteren Şoray, Cihan Ünal'dan ayrıldıktan sonra neden kimseyle aşk yaşamadığını şöyle açıkladı: Erkekler gözleriyle, kadınlar ise kulaklarıyla aşık olur. Benim kulaklarım aşk konusunda dışarıya kapalıyken, yeni bir aşk yaşayamam.

Etrafıma çelik ağlar ördüm
Yıllardır etrafına çelik ağlar ördüğünü belirten ünlü sanatçı, "Bu ağları bilinçli olarak örmüyorum. Yaşam tarzım ve kendimi Yağmur'a adayışımla örüyorum. Bu nedenle de bana kimse yaklaşamıyor" diye konuştu. Bazı duygularının coşmasını özlediğini anlatan Şoray, şöyle devam etti: Belki de ben bana aşık olunduğunu duyarak, görerek aşkların en güzelini yaşıyorum. Hasarsız, kırıksız!

MEHMET ÇALIŞKAN