Friday, August 20, 2010

Şevval Sam – Yalnız Kullar




Tanrım tek başına koyma kulların

Yalnızlığa ancak sen dayanırsın

Eşsiz dostsuz kalanın zordur halleri

Yalnızlığa ancak sen dayanırsın

Şu gelen yar olaydı

Elinde nar olaydı

İkimiz bir gömlekte

Yakası dar olaydı

Yeşil bağın üzümü

Yola diktim gözümü

Ne gelen var ne giden

Kime deyim sözümü

Tanrım tek başına koyma kulların

Yalnızlığa ancak sen dayanırsın

Bu dünyada cefa çektirme bize

Yalnızlığa ancak sen dayanırsın

Güveyli evler gördüm

Kurulmuş yaya benzer

Güveysiz evler gördüm

Kurumuş çaya benzer

Yeşil bağın üzümü

Yola diktim gözümü

Ne gelen var ne giden

Kime deyim sözümü

Tanrım tek başına koyma kulların

Yalnızlığa ancak sen dayanırsın

Güzel çirkin deme sen kayır yine

Bir münasip koca her birimize

Hasretini çekmişlere

Tazeyken dul kalmışlara

Alı gülü solmuşlara

Ver ver ver ver

Gökte uçan kuşlara

Kurumuş kocamışlara

Boynu bükük kalmışlara

Ver ver ver ver

Hey Tanrım

Bana üç tane (Ooooooo)

Üç te yetmez beş tane (Aaaaaa)

Beş te yetmez yedi tane

Ver ver ver ver

Ver Allah’ım ver