Friday, November 06, 2009

Burcu Güneş - Gözlerinde Bıraktım Aşkı



Al gönlümü bir kuru dalla, bir tatlı sözle
Her vuruşunda kalbim ağlıyor, ağlıyor ince ince
Ses ver, sana zalim demeye dilim varmıyor
Ah aşk affedilmişliğine minnet et diyor

Senin eşin, bir benzerin yok
Ben aşkı sende bildim
Zulümlerin hüzün vermiyor
Önce Allah sonra sensin

Gözlerinde bıraktım aşkı sevdayı
Yok diyemem
Hiçbir şeye değişemem ki bu rüyayı

Sende öyle bir yürek var ki
Bu dünyayı yak istersen
Geri dönüş kaçınılmaz olur
Aşk gözlerindeyken

Gel benim baktığım yerden bir bak kendine
Gör hayatımın senden öncesi hatırlanmıyor bile
Sus, söylemediğin sözleri duydum saydım üzülme
Biz iki kişilik bir dünya yarattık ya seninle

Senin eşin, bir benzerin yok
Ben aşkı sende bildim
Zulümlerin hüzün vermiyor
Önce Allah sonra sensin

Gözlerinde bıraktım aşkı sevdayı
Yok diyemem
Hiçbir şeye değişemem ki bu rüyayı

Sende öyle bir yürek var ki
Bu dünyayı yak istersen
Geri dönüş kaçınılmaz olur
Aşk gözlerindeyken