Monday, April 21, 2008

Burcu Güneş - Seven



Ne çok şey öğrendim, az geldi sonrasında.
Ne çok ağladım, aldatıldım yolunda.
Yazdığım kaderin bildiğim başrolü bu aslında.
Kendime acırım, incindiğimde sana.

Ne gurur kalır sonunda, yeni bir umut aklımda.
Kendime yeminlerim fayda etmez biranda.
Kendim olmama izin ver, hayatımı bana geri ver,
Herşeyimi aldın, bana kalan en taze şey yalnızlığım.
Herşeyimi aldın ama artık gitmeme izin ver.

Neden, seni arıyorum bittiyse.
Neden, vazgeçemiyorum ben senden.
Neden, hep affediyorum ben.
Seven, ben sevenim seven.

Neden, seni arıyorum bittiyse.
Neden, vazgeçemiyorum ben senden.
Neden, hep affediyorum ben.
Seven, ben sevenim seven.

Tesadüfen yaşanmaz hiçbirşey hayatında,
Neçok değerliyiz bak allahın katında.
Yazdığım kaderin, bildiğim başrolü bu aslında.
Kendime acırım, incindiğimde sana.

Ne gurur kalır sonunda yeni bir umut aklımda
Kendimme yeminlerim ? fayda etmez biranda
Kendim olmama izin ver hayatımı bana geri ver
Herşeyimi aldın ama artık gitmeme izin ver

Söz-Müzik: Burcu Güneş
Düzenleme: Korhan Erol
Ac.- El. Gitar: Korhan Erol
Kemençe: Furkan
Tanbur: Pelin Değirmencioğlu
Mix: Tufan Taş